Treceți la conținutul principal

Prajitura Rigo Jancsi


Prajitura asta delicioasa am vazut-o pe blogul Laurei Sava si am zis ca trebuie neaparat s-o incerc pentru ca arata asa de bine. Mie nu mi-a iesit la fel, o data blatul nu a crescut suficient ca sa il pot taia in doua, a doua oara crema a iesit mult mai inchisa la culoare, dar foarte gustoasa in schimb.

BLAT: 6 oua, 6 linguri de zahar, 6 linguri apa rece, 3 linguri cacao, 4 linguri faina.
Ouale se bat spuma impreuna cu zaharul cca. 10 minute. Se adauga cate o lingura de apa pe rand, apoi cacaua si faina si se amesteca cu o lingura de lemn. Se baga la cuptor si dupa ce racit se taie in doua si se insiropeaza cu brandy, rom sau sirop (eu am folosit zeama din compot de cirese).

CREMA: 500 gr smantana, 400 gr ciocolata amaruie (am folosit ciocolata de menaj), 2 lingurite de ness cafe.
Se pune intr-un vas pe bain-marie smantana, se lasa sa fiarba, se adauga ciocolata rupta bucatele si nessul si se mai lasa cateva minute pe foc. Dupa ce s-a racit se tine in frigider 3 ore si apoi se bate spuma. Se pune crema intre blaturi si deasupra se unge cu gem si se presara cacao.


13 mai
Revin cu o varianta putin modificata a acestei retete. Am inlocuit ciocolata amaruie cu ciocolata cu lapte, iar in blat am pus mai putina cacao. Mi-a placut mai mult asa, e mai dulce ( nu imi place ciocolata amara).Si asa a iesit:


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.