Treceți la conținutul principal

Placinta cu mere

Eu sunt innebunita dupa placinta asta, e asa de buna si pufoasa. De regula o mananc dimineata alaturi de o cana cu lapte, asta daca mai ramane pana a doua zi.

Avem nevoie de: 10 linguri zahar, 1 ou, 10 linguri apa, 10 linguri ulei, coaja de lamaie, bicarbonat de sodiu, 4 mere mari, scortisoara, faina.

Am spalat bine merele, le-am curatat de coaja si le-am dat pe razatoarea mare. Apoi le-am amestecat cu scortisoara si zahar dupa gust si le-am calit putin la foc mic. Intre timp am preparat aluatul. Am batut oul cu zaharul, am adaugat apa, uleiul si am amestecat bine. Apoi am pus coaja de lamaie rasa si o lingurita de bicarbonat stins in otet. Am adaugat faina pana ce aluatul a capatat consistenta de smantana.
Am intins jumatate din aluat in tava, peste hartie de copt, cu ajutorul unei linguri pe care am inmuiat-o periodic intr-un pahar cu apa.

Am scurs merele de zeama pe care si-au lasat-o si le-am pus in tava, iar peste ele cealalata jumatate de aluat.

Am tinut tava in cuptor cca 30 min la foc mic. Am taiat placinta cand s-a racit si am pus putin zahar pudra deasupra (doar pe jumatate din ea, ca sa impac pe toata lumea).

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.