Treceți la conținutul principal

Prajitura catifea


Blat: 6 albusuri, 3 galbenusuri, 200 gr zahar pudra, 100 gr nuci macinate, 125 gr faina, 1 plic praf de copt.

Albusurile si galbenusurile se bat impreuna cu zaharul pudra cca 10 minute. Se adauga faina si praful de copt si se mai mixeaza putin, apoi se adauga si nuca si se amesteca cu o lingura de lemn. Se pune compozitia la copt la foc potrivit.

Crema: 3 galbenusuri, 200 gr zahar pudra, 200 gr unt, 2 linguri cacao, 50 gr nuci macinate.

Se fierb toate ingredientele pe baie de abur.
Dupa ce s-a copt blatul, se lasa sa se raceasca si se taie in doua. Se insiropeaza primul blat, se adauga un strat de gem (eu am folosit dulceata de visine), un strat de crema, se adauga al doilea blat, se insiropeaza si el, si deasupra un strat subtire de crema. Eu am ornat cu ciocolata rasa. E o prajitura delicioasa pe care o s-o mai fac cu siguranta.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.