Treceți la conținutul principal

Prajitura cu fructe


Ingrediente: 2 oua, 3/4 cana ulei, 2 cani lapte, 2 cani zahar, 4 cani faina, 1 lingurita bicarbonat, zeama de lamaie, fructe proaspete sau din compot.
Cana folosita de mine are 250 ml.

Ouale se amesteca bine cu zaharul, se adauga uleiul, laptele, bicarbonatul stins cu zeama de lamaie si faina. Se amesteca bine si se toarna compozitia in tava tapetata cu hartie de copt.


Se pun deasupra fructe proaspete sau din compot si se baga la cuptor. Eu am folosit compot de visine, de mere si prune.



Asa arata dupa ce am scos-o din cuptor:



Dupa ce s-a racit am taiat-o bucati.





23 iunie 2009
Am facut prajitura asta de curand cu visine proaspete. A iesit o nebunie...


11 septembrie 2009
O alta varianta a acestei prajituri este cea cu mere si kiwi. Am folosit 2 mere mari si 5 kiwi. Am curatat fructele de coaja si le-am taiat, merele in felii subtiri si kiwi bucatele.






Comentarii

  1. Arata bine!
    O sa o incerc si eu. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc.Noua ne place cu multe visine( sunt printre fructele noastre preferate).

    RăspundețiȘtergere
  3. SUPEEEEEEEEEEEEERRRR RETETA SI EU O FAC DAR A ESTE MAI BUNA FELICITARI SI SA MAI TRIMIYI SI ALTELE.

    RăspundețiȘtergere
  4. In loc de bicarbonat folositi un praf de copt iese mai pufoasa si creste mai mult

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.