Treceți la conținutul principal

Chilli con carne

sursa:Edith
500 gr carne tocata de vita, 300 gr fasole rosie, 200 ml suc de rosii (sau bulion diluat cu apa),1 cutie mica de rosii in bulion, 2 cepe, 2 catei usturoi, 1 lingurita de chilli (sau sos de chilli), 1 ardei iute, sare, piper



Eu nu cumpar carne tocata pentru ca nu am incredere, asa ca am folosit pulpa de vita pe care am dat-o eu prin masina de tocat. Nu am gasit fasole rosie si am folosit o fasole de culoare maronie, nu stiu ce soi este. Am pus fasolea de seara intr-o oala cu apa si am fiert-o a doua zi.
Se caleste ceapa taiata marunt, se adauga carnea si se lasa pe foc 15 min. Apoi se adauga fasolea impreuna cu apa in care a fiert, sare , piper, ardeiul iute taiat marunt(eu am pus un ardei si jumatate), praful de chilli, sucul de rosii si rosiile in bulion taiate cubulete. Se lasa sa fiarba fara capac, amestecand din cand in cand. Cu 15 minute inainte de a opri focul se adauga usturoiul zdrobit. Daca zeama scade prea mult, se mai adauga suc de rosii.

Comentarii