Treceți la conținutul principal

Dulceata de afine


  • 1 kg afine
  • 1 kg zahar
  • 500 ml apa
Am curatat afinele de codite si frunze, le-am spalat si le-am lasat sa se scurga intr-o sita deasa. Am facut un sirop din 500 ml apa si 1 kg de zahar. Cand a inceput sa se ingroase am adaugat afinele scurse. Am luat spuma si am fiert dulceata 70 de minute la foc mic. Ca sa stiti cand e gata, turnati o picatura de dulceata pe o farfurioara si daca ramane intreaga inseamna ca dulceata e fiarta suficient. Nu mestecati cu lingura in ducelata ca sa nu se striveasca fructele; apucati oala de toarte si miscati-o stanga dreapta de cateva ori. Am pus dulceata fierbinte in borcane, le-am pus capace si le-am tinut 10 minute rasturnate.

Comentarii

  1. AM FACUT RETETA TA A FOST FFF BUNA DAR AM FACUT PENTRU CEI BOLNAVI DE DIABET[AFINELE SANT BUNE PTR. DIABET AM AFOLOSIT ZAHAR DIABETIK] A IESIT SUPER O FAC DE MULTI ANI.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.