Treceți la conținutul principal

Islere



Pentru aluat:
  • 15 linguri ulei
  • 15 linguri lapte
  • 10 linguri zahar
  • 1 lingurita amoniac
  • 300 gr faina
Se amesteca toate ingredientele, se intinde aluatul obtinut, se taie rondele cu un pahar mic si se pun la copt in tava unsa cu unt. Le-am copt cate 8 minute pe fiecare parte la foc mediu.




Pentru crema:
  • 1/2 l lapte
  • 5 linguri faina
  • 2 galbenusuri
  • 100 gr unt
  • 5 linguri zahar
Se pune laptele la fiert. Galbenusurile se freaca cu zaharul si faina si se adauga peste lapte. Se fierb la foc mic pana se ingroasa creama. La sfarsit se incorporeaza si untul. Se lipesc rondelele cate doua cu ajutorul cremei si deasupra se pune ciocolata topita. Daca injumatateam cantitatile pentru crema, era de ajuns pentru ca mie mi-a ramas destul de multa crema.


Reteta este din revista Practic in bucatarie.

Comentarii

  1. PRAJITURELELE MELE DIN TINERETE........

    RăspundețiȘtergere
  2. CRED CA SUNT BUNE SI ALE TALE ,DAR EU AM O RETETA DE ISLERE CU NUCI SI SUNT SUPER DELICIOASE TI SE TOPESC IN GURA. DE FAPT MAJORITATEA RETETELOR MELE DE PRAJITURI SUNT CU UNT ,CACAO SI NUCA. SUNT CELE MAI FINE , BUNE SI DELICIOASE PRAJITURI.
    IN FAMILIA MEA SE FAC SI SE MANINCA FOARTE MULTE DULCIURI,ASA INCIT NOUA NU NUMAI CA NE PLACE SA LE FACEM DAR SA LE SI MINCAM.
    MULT SUCCES IN CONTINUARE.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.