Treceți la conținutul principal

Ostropel de pui cu ardei


Ingrediente:
  • 600 gr pulpe de pui
  • 1 ceapa
  • 3 ardei mari (am pus un gogosar si doi ardei grasi)
  • 2 rosii
  • 4 catei de usturoi
  • 75 ml ulei
  • 1 lingura faina
  • sare
  • cimbru
  • boia
Am spalat bine carnea si am sters-o cu un prosop. Ardeii si ceapa le-am taiat juien. Rosiile le-am oparit, le-am curatat de coaja si le-am taiat felii. Intr-un tuci am incins uleiul si am inabusit cateva minute pulpele. Apoi le-am scos pe o farfurie. In uleiul ramas am calit cepa si ardeii , am adaugat rosiile si faina dizolvata in 50 ml apa rece. Am lasat sa fiarba la foc mic pana a scazut sosul. Am asezat legumele si carnea intr-un vasa de yena, am presarat sare, cimbru, boia si usturoiul pisat.


Am tinut vasul la cuptor 25 de minute la foc mediu.



Comentarii