Treceți la conținutul principal

Delicatesă asiatică


Reţeta aceasta am preluat-o din revista Libertatea pentru femei, cu unele modificări.
Ingrediente :
  • 6 ouă
  • 4 linguri făină
  • 2 linguri mălai
  • 3 linguriţe ulei de măsline
  • 1 legatură mărar
  • 1 praf de sare
  • 4 morcovi
  • 500 gr brânză dulce de vacă


Se curăţă morcovii, se spală şi se rad pe răzătoarea mică. Se scurg de suc şi se lasă la rece acoperiţi cu o folie alimentară să nu oxideze. Eu am facut din ei o salată.
Se separă albuşurile de gălbenuşuri. Într-un bol se bat spumă albuşurile. Se adaugă 2 gălbenuşuri, zeama lăsată de morcovi , uleiul de măsline, mărarul tocat fin, făina şi mălaiul şi se amestecă.
Se tapeteaza o tavă cu hârtie de copt (26 cm diametru am folosit eu), se toarnă compoziţia, se întinde uniform şi se bagă în cuptorul călduţ timp de 18 minute.
Se lasă să se răcească şi se taie în două pe orizontală. Între blaturi se întinde brânza, apoi se taie bucăţi.

Comentarii