Treceți la conținutul principal

Pui cu ghimbir


  • 4 piepti de pui fara piele si fara oase
  • 1/3 cana faina
  • 1 lingura ulei de masline
  • 1/2 cana suc ananas neindulcit
  • 2 linguri miere
  • 2 linguri sos de soia
  • 1 lingurita ghimbir tocat
  • 2 lingurite usturoi tocat
Am spalat carnea, am crestat-o si am trecut-o prin faina.
Intr-o tigaie mai mare am incins uleiul si am prajit bucatile de pui pe ambele parti pana s-au rumenit usor.
Intre timp am amestecat sucul de ananas cu mierea, sosul de soia, ghimbirul si usturoiul. Am turnat acest amestec in tigaie si am amestecat periodic.



Se lasa pe foc pana se ingroasa sosul si carnea daca este intepata cu furculita lasa un suc incolor. Daca sosul este prea gros se adauga apa sau supa de pui.
sursa: www.condimenteweb.ro

Comentarii