Treceți la conținutul principal

Spaghete cu praz si soia



Ingrediente pentru 4 portii:
  • 280 gr spaghete
  • 100 gr soia cuburi
  • 2 fire de praz (110 gr)
  • 1 morcov (80 gr)
  • 4 linguri ulei de masline
  • 4 linguri pasta de tomate
  • 2 catei de usturoi
  • 1 lingurita praf de chilli
  • piper macinat
  • sare
Am pus 1,5 l de apa la fiert impreuna cu putina sare. Cand a inceput sa clocoteasca am adaugat soia si am fiert-o 20 de minute. Am lasat-o sa se scurga, punand deoparte o cana de zeama. Spaghetele le-am fiert conform instructiunilor de pe ambalaj, le-am trecut sub jet de apa rece si le-am pus intr-o strecuratoare sa se scurga.
Am incins uleiul intr-o tigaie mare de teflon, am adaugat prazul taiat marunt si morcovul dat pe razatoare.



Am calit 5 minute mestecand periodic, apoi am adaugat pasta de tomate, usturoiul taiat marunt, zeama in care a fiert soia (o cana), chilli si putin piper proaspat macinat.



Am amestecat bine,am lasat sa fiarba 2-3 minute si apoi am adaugat cubuletele de soia.



Am lasat pe foc pana s-a ingrosat sosul.



Am pus spaghetele in farfurii si deasupra am turnat sosul.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.