Treceți la conținutul principal

Stelute



Ingrediente pentru aluat:
  • 260 gr faina (eu am pus 330 gr fiindca era prea moale aluatul)
  • 170 gr unt
  • 100 gr zahar pudra
  • 2 galbenusuri
  • 1 lingurita scortisoara
  • 1/2 lamaie
  • sare
Ingrediente pentru glazura:
  • 1 albus
  • 150-200 gr zahar
  • 15 ml zeama de lamaie
Am frecat untul cu zaharul, am adaugat scortisoara, coaja si zeama de la jumatatea de lamaie. Am adaugat apoi faina in ploaie, un praf de sare si galbenusurile. Am framantat bine aluatul, l-am invelit in folie alimentara si l-am lasat in frigider pana ziua urmatoare.





L-am intins si am decupat stelute cu forma. Am asezat stelutele intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu hartie de copt si le-am dat la cuptor 10-15 minute la foc mic.



Le-am lasat sa se raceasca timp in care am pregatit glazura. Am batut albusul cu furculita, am adaugat zaharul si zeama de lamaie si am pus totul la baine marie pana s-a s-a ingrosat compozitia. Am uns fiecare steluta cu glazura si le-am lasat sa se usuce.



Reteta este din revista "bucataria de azi" .

Comentarii