Treceți la conținutul principal

Cartofi la cuptor cu oua si cas



In seara asta am facut acesti cartofi foarte gustosi. Ne-au placut atat de mult ca am mancat mai mult de jumatate.
Ingrediente:
  • 500-600 gr cartofi (eu am pus 800 gr)
  • cateva felii de cas proaspat (am pus 150 gr telemea de bivolita)
  • 3 oua
  • 200 gr smantana
  • 1 lingura faina (nu am pus)
  • 1 legatura de marar
  • boia dulce
  • sare
  • piper
Cartofii se curata de coaja si se pun la fiert in apa cu sare. Apoi se taie jumatati si se pun intr-o tava unsa cu unt. Peste cartofi se adauga felii de cas si se presara boia.



Ouale se bat bine cu smantana, mararul taiat marunt si faina. Acest amestec se toarna in tava, se condimenteaza dupa gust si se da la cuptorul preincalzit 10 minute.



Asa arata imediat dupa ce am scos tava din cuptor:



sursa: www.gustos.ro

Comentarii