Treceți la conținutul principal

Diplomat




  • 3 galbenusuri
  • 3 linguri zahar
  • 100 ml lapte
  • 1/2 pliculet gelatina
  • 100 ml apa
  • 250 ml frisca lichida
  • 1 plic intaritor pentru frisca
  • 4 portocale
  • caise deshidratate
Gelatina se pune la inmuiat intr-o oala cu 100 ml apa rece. Se pune apoi oala pe foc foarte mic sa se dizolve gelatina. Galbenusurile, zaharul si laptele se pun intr-o craticioara pe foc mic pana se dizolva zaharul si crema se ingroasa. Peste crema se adauga gelatina dizolvata si se lasa sa se racesca. Intre timp se bate frisca impreuna cu intaritorul si apoi se amesteca cu crema. In aceasta compozitie am adaugat caise si portocale taiete cubulete.



Intr-o tava de chec am asezat folie alimentara si am tapetat peretii cu felii de portocala. Am turnat compozitia cu frisca in tava, am acoperit cu folie si am pus tava la frigider pentru 3 ore.



Apoi am indepartat folia de deasupra, am rasturnat tava pe un platou si am taiat felii.



Comentarii