Treceți la conținutul principal

Mini-pizza

De cand am gasit reteta aceasta pe blogul Amaliei, o prepar foarte des.
Ingrediente aluat:
  • 500 gr faina alba
  • 40 gr gris (eu am pus o data si era foarte greu de lucrat aluatul)
  • 2 linguri ulei de masline
  • 10 gr drojdie uscata
  • 300 ml apa calduta
  • 1 lingurita zahar
  • 1 si 1/2 lingurita sare
Ingrediente toping (ce prefera fiecare, va scriu ce am folosit eu):
  • sos de rosii
  • oregano uscat
  • porumb
  • masline feliate
  • ardei gras taiat fasii
  • cascaval ras
Ingredienet pentru uns:
  • 1 ou
  • 1 lingura apa
Se pun ingredientele pentru aluat intr-un vas si se framanta 5 minute. Se lasa 1 ora la dospit intr-un loc caldut. Se preaincalzeste cuptorul la 230 grade. Se intinde aluatul pe planseta infainata (40x40), se unge cu sos de rosii, se presara oregano si se adauga restul ingredientelor.
Se ruleaza strans si cu un cutit bine ascutit se taie rondele. Se aseaza in tava unsa si se ung cu oul batut cu o lingura de apa. Se coc 15 minute.



Edit 5 aprilie 2010 : aceeasi reteta, alta prezentare

















sursa : Amalia

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.