Treceți la conținutul principal

Tarta cu spanac si rucola


Reteta este preluata de pe blogul Isabelei si va spun ca e foarte buna. Mie imi place foarte mult spanacul si pana acum nu prea am gasit reteta care sa imi placa foarte tare, dar aceasta este delicioasa.
Ingrediente:
  • 300 gr spanac
  • 100 gr rucola
  • 6 oua
  • 50 gr branza
  • 1 ceapa
  • sare
  • piper
  • ulei de masline
Ceapa se taie marunt si se caleste in putin ulei de masline. Rucola si spanacul se taie mai mare si se adauga peste ceapa. Se lasa pe foc pana se evapora tot lichidul. Ouale se bat cu sare si piper si se adauga peste ele branza data pe razatoare. Atentie, daca branza e sarata nu mai adaugati sare in oua (eu am patit-o si a iesit un pic cam sarata). Se adauga verdeturile peste oua si se amesteca bine. Se toarna compozitia intr-o forma tapetata cu hartie de copt (26 cm diametru) si se coace 40 de minute la 180 grade in cuptor preincalzit. Dupa ce s-a racit se taie felii.





Comentarii