Treceți la conținutul principal

Mic dejun cu hrișcă - vegan, sățios și delicios


De când mă știu am luat micul dejun și m-am obișnuit așa; s-a întâmplat foarte rar să sar peste această masă. 
Îmi place să prepar mereu ceva nou care să-mi încânte papilele gustative, dar să fie și sănătos și sățios. M-am gândit să dau mai departe una din rețetele care m-a cucerit prin gust și simplitate și pe care o prepar des în ultima vreme. Cum în această perioadă este post, cred că va fi de folos multora.

Ingrediente pentru 2-3 porții:
  • 100 g hrișcă maro
  • 100 g pastă de curmale
  • 100 g semințe de rodie
  • 50 g fructe uscate de goji
  • 50 g nucă măcinată
  • 1/2 lgț scorțișoară
Am folosit hrișcă maro, coaptă. Aceasta are un gust diferit de cea verde care este crudă. Am spălat-o, am fiert-o, apoi am scurs-o și am lăsat-o să se răcească. 
Am pus hrișca într-un castron mare si am amestecat-o cu restul ingredientelor. E o combinație tare reușită.

Dacă îți place această rețetă, distribuie-o pe canalele de socializare să ajungă și la prietenii tăi.
Enjoy!

Comentarii