Treceți la conținutul principal

Postări

Se afișează postări din martie, 2017

Mic dejun cu hrișcă - vegan, sățios și delicios

De când mă știu am luat micul dejun și m-am obișnuit așa; s-a întâmplat foarte rar să sar peste această masă.  Îmi place să prepar mereu ceva nou care să-mi încânte papilele gustative, dar să fie și sănătos și sățios. M-am gândit să dau mai departe una din rețetele care m-a cucerit prin gust și simplitate și pe care o prepar des în ultima vreme. Cum în această perioadă este post, cred că va fi de folos multora.

Ingrediente pentru 2-3 porții: 100 g hrișcă maro100 g pastă de curmale100 g semințe de rodie50 g fructe uscate de goji50 g nucă măcinată1/2 lgț scorțișoară Am folosit hrișcă maro, coaptă. Aceasta are un gust diferit de cea verde care este crudă. Am spălat-o, am fiert-o, apoi am scurs-o și am lăsat-o să se răcească.  Am pus hrișca într-un castron mare si am amestecat-o cu restul ingredientelor. E o combinație tare reușită.
Dacă îți place această rețetă, distribuie-o pe canalele de socializare să ajungă și la prietenii tăi.
Enjoy!

Frigărui cu tofu și legume la grill

Aceste frigărui sunt delicioase și nu trebuie să fi foarte priceput în arta gătitului ca să le poți face. Se prepară rapid și sunt numai bune atunci când îți vin rudele sau prietenii în vizită și nu ai prea mult timp la dispoziție să pregătești ceva bun. Fie că ești omnivor sau vegan, fie că ții post sau nu, trebuie să le încerci și vei vedea că o să îți încânte papilele gustative.
Din ingredientele de mai jos am obținut frigăruile din fotografie: 100 g tofu100 g roșii cherry100 g morcov100 g dovlecel150 g ardeiSe spală legumele.Morcovul se curăță de coajă, iar ardeiul de semințe și cotor. Morcovul și dovlecelul se taie rondele. Ardeiul se taie bucăți. Se pun pe grill și se coc pe ambele părți.Se taie tofu cubulețe.Se iau câteva  scobitori și se înfig pe ele toate ingredientele de mai sus.Poftă bună!  Eu am folosit ardei roșu și verde pentru mai multă culoare. Se mai pot folosi ciuperci, vinete. Rosiile se pot pune întregi sau tăiate pe jumătate. Dacă tofu nu este sărat, adăugați puți…

Ardei umpluți cu brânză și mărar

Astăzi vă prezint o rețetă extrem de simplă, ieftină, gustoasă și de efect.  Am tot făcut brânză cu mărar și am umplut roșii sau ardei mai mici, grași sau gogoșari.  Ideea aceasta de prezentare am furat-o de la o prietenă, arată fain așa feliuțe;  la ea am mâncat cu urdă în loc de brânză și mi-a plăcut tare mult. Ingrediente necesare:
150 gr brânză dulce1 legătură mărar3 ardei capia Brânza se amestecă cu mărarul spălat și tocat mărunt. Dacă vreți, puteți adăuga puțină sare sau boia iute. Se spală 3 ardei capia de mărime medie, se taie cotoarele și se curăță de semințe. Cu răbdare, se umplu ardeii cu amestecul de brânză. Trebuie presat bine ca să nu rămână goluri, dar nici foarte tare căci se vor crăpa ardeii. Se taie ardeii în felii de circa 1 cm grosime și se așează pe platou.  Poftă bună! 

Dacă îți place rețeta, distribuie-o pe canalele de socializare să ajungă și la prietenii tăi. Mulțumesc! Enjoy!