Treceți la conținutul principal

Câte ceva despre mine și acest blog


Pentru că blogul a suferit tot felul de modificări, de la nume până la conținut, vin cu câteva lămuriri.
Ramona Chivereanu e numele meu și încerc să mă bucur de viață, să fac lucruri care îmi plac, să mă descopăr și să mă apreciez, să am jur oameni faini, optimiști și de la care am ce învăța.
Cum a început totul? În 2008 am descoperit blogul Laurei Sava și m-am îndrăgostit de pozele extraordinare și de rețetele ei apetisante. Prima reacție a fost "Maaaaamă ce bunătăți gătește femeia asta! Vreau și eu să învăț." Eu nu prea știam să gătesc, mă descurcam atât cât să am ce mânca, știam să preapar câteva feluri simple de mâncare și cam atât. Capitolul torturi și prăjituri era ceva SF pentru mine, credeam că îți trebuie super îndemânare, talent, răbdare pentru asta. Minunățiile Laurei m-au motivat să încep să gătesc. Pentru că eram o mare iubitoare de dulciuri, dependentă aș putea zice, primii pași în lumea gătitului i-am făcut încercând să fac prăjituri. Am petrecut foarte multe ore pe internet uitându-mă la rețete și fotografii cu deserturi, am cumpărat o grămadă de reviste de specialitate și eram fascinată de această minunată lume.
Mi-am dat seama că îmi place foarte mult să gătesc și în 2009 m-am decis să fac un blog pentru a păstra toate rețetele și pozele cu mâncărurile pe care le încercam. Habar nu aveam cum se face asta, nu eram prea pricepută în ale calculatoarelor, dar cu răbdare și imensa cantitate de informație ce se găsește pe internet am reușit. La început blogul a fost privat, era mai mult un jurnal culinar, dar mă tot întrebau prietenii ce am mai gătit bun, îmi cereau rețete și ca să nu stau toata ziua să le trimit e-mailuri am setat blogul să fie public. Am tot postat experiențele și încercările mele în ceea ce privește gătitul până în 2011 când mi-am schimbat mult stilul de viață și am cam abandonat blogul. Am renunțat la carne și am început să mănânc un procent destul de mare de hrană crudă, raw. Am creat un nou blog http://rawmona.blogspot.ro unde postez doar rețete nepreparate termic. In această perioadă am mâncat foarte multe crudități, mâncare gătită într-un procent micuț, motiv pentru care am postat foarte putin pe acest blog. Acum mănânc în continuare foarte multă mâncare crudă, dar am crescut cantitatea de mâncare gătită pentru că sunt o mare pofticioasă dar și pentru că la noi e greu să mănânci doar raw, mai ales iarna.


În 2016 mi-am dat seama că aș vrea să scriu și despre altceva, așa că am reluat activitatea pe această pagină și postez, pe lângă rețete, și despre alte lucruri care mă interesează, mă bucură. Am redenumit blogul și acum titlul lui este Enjoy life. Nu mai pot spune că e un blog culinar, nu știu la ce categorie să îl încadrez, important e că am revenit și sper ca informațiile de aici să ajute și să ajungă la cât mai multe persoane.
Îți mulțumesc pentru vizită și aștept părerile și  sugestiile tale.
Enjoy life!


Mulțumesc pentru fotografii lui Sergiu de la http://www.sunlightstudio.ro/ 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.